Vrångö

iM talkin' bout day: ONSDAG 20 JUNi

O O J !

Glömde berätta om dagen när jag, min klass & 7b åkte till Vrångö.
Den dagen skulle va slapp & ha kul BARA, but it was a DISASTER ! 

Den dagen hade jag kamera med mig men glömde batteriet, så jag kunde inte använda den,, jag som laddade den hela natten -.-'
Dt va iskallt, jätte blåsigt - kall vind & dt regnade !! NONE STOP

När vi åkte med färjan dit ville vi redan åka tillbaka, så vi fick vänta 1 timma in the cold D;
Vissa kunde inte äta efterssom deras mat va kall och ishård.

Nej nej,, inget kul så när vi hade väntat 1 lååång timme åkte vi hem & dt va då ca kl 1 >.<

När jag va redan hemma gjorde jag snabbt caffe, tog fram 3 st varma filtar, och kollade på TV.
Sen drack jag typ 2-3 te för att jag blev jätte förkyld =(


*sick



       BTW innan vi åkte från Vrångö såg vi massa tjejer från en annan skola badade med bikini & sånt  D=
                                         That's Sick !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0