Red Lips


classic red lipstick
i'M TALKiN' BOUT DAY:
SATURDAY, JUNE 13

Vakna tidigt igår & slängde mig på my momii's säng :)
Fortsatte sova men mamma tänkte att vi kunde gå till nån marknad & köpa lite stuff.
Jag behöver ju nya dekorationer & möbler efterssom jag ska slänga ut nästan alla mina möbler & köpa nya
för att jag ska renovera mitt rum om några veckor! :D

När jag kom hem började jag & mamma städa direkt. Hon städade i käket hennes sovrum m.m
och jag skulle ba städa mitt rum! Och då menar jag inte bara dammsuga & vika mina kläder^^
Jag tåg ut några möbler efterssom dt tåg så mkt plats & för jag tkr inet dom alls =/

Men nu e dt EKO i mitt rum! :O
& massa grejjer som står i hallen ska slängas på tisdag ( 15/6 ) för då står dt en conteiner där ute!

Har inte riktigt städat klart för att morsan sa att dt räckte för dagen :)
But most of the things are already DONE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0