Orientering idag!

Well, bilderna kmr sedan efterssom dt tar så himla långt tid -.-'

Så idag hade man stadsorientering med klassen & parallel.
Först samling i klassen,- jag & Khalill kom några minuter försent,, denna gången verkar dt va lugnt för läraren^^
Vi snackade lite om att vi skulle delas i olika grupper med den andra klassen 7b.
I min grupp var dt Johanna, Alex & Kresimir,, vi var grupp nr 2.
It wasn't so bad at first men sedan blev dt lite tråkigt,, jag va ensam i gruppen som skrev massa svar på massa frågor.
Alla andra was no use..
 Killarna kollade ba runt och snackade om onödiga saker man inte förstår =S
Och Johanna stod alltid vid min sida och pratade alltid just precis när jag håller på att prata med ngn. She couldn't stop talking^^ Haha så typisk hon,, vilket e ganska cuute * . *
Men ah,, sista frågan satte vi alla oss utanför nån byrå cuz we had 2 h kvar :O
Tog en liten break & pratade. Några meter framåt var thé teacher Aase där.
She started talking to moi;
-Har du fått några bilder då?
-Japp! *glatt*
Vi gick sedan vidare till hållplatsen & såg spårvagn #8 vi alla börja kubba som galningar^^ Med sedan gick dt inte att öppna dörren. En tröög dörr -.-'  Spårvagnen åkte vidare men en Alexander (som e i en annan grupp) gav inte upp just dåh,, han kubba efter den^^ Men han orkade inte mersen eftersom
den stannade inte, lång dag i orienteringen & han en tung väska,,, haha - noooot!^^
Men lång dag var dt iaf.
Tog en snabb bild när han kubba efter den ..kommer på nästa inlägg =P

Aja,, efter vi hade missat 8:an väntade vi 8-9 min till.
När vi va back to school lekte vi lite Bull elr vad dt heter :S
Sen tog jag some pix.

MY GOOOSH !! +.+

Dt va ett bi som flög runt mig & några vänner sen landade den på marken hårt :|
Tåg upp den på bänken utanför elevrummet med en glaspinne.
Kunde inte se så noga vad dt va för fel med den,, den kunde inte flyga & gå så snabbt so I took some new pix of it =P

Mest kuuul i orienteringen: När vi va i Färjan på väg till Lilla Bomme :D

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: Ah, gör så ^^ HAHAHAHA, det var ju "bra" att må dålig när man egentligen ska må bra xD Jag tyckte också att de var dåliga, men hellre dem än vanliga lektioner i alla fall ^_~

2009-06-10 @ 21:51:38
URL: http://peachblossom1993.blogspot.com/
Postat av: Sara

Svar: Aha, men varför söker du inte upp ägaren och fråga? xD

2009-06-10 @ 21:54:57
URL: http://peachblossom1993.blogspot.com/
Postat av: Sara

Svar: Aha, men då säger vi att den är 5, hehe ^_~

2009-06-10 @ 22:26:48
URL: http://peachblossom1993.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0