Brand New!



Yeeeaaah!! Inte varje dag man kan gå ut & shoppa.
Anywayz idag ringde Miss Julie i telefonen,,mii answer : Yello!  hihi,,
Julle fråga om man kan gå uteh med lilla Lalol & shoppa!
mii answer : yaaay, ofc!

Miss Julie ringde på dörren några minuter senare & så gick vi genom den fuula regnet & in i Torget sen kubba vi till H&M för att köpa 2 par bikini till henne - rosa & lila med lite guld färg!
And I bought the yellow solglasögon =P

Sedan gick vi till Clair to say HELLO till min syster som jobbar där >.<
After that ,, kollade vi lite runt i ONLY & Glitter.
Utanför Glitter såg Julle att det va halva priset i BikBok .... RUUUUN !! & in i BikBok! :D
Köpte denna klänningen till morsan (aa' för att jag e snäll!!  =P

Aja när jag & Julle gick hem genom regnet igen så kubba jag tillbaka till Torget -.-'
cuz I need more small stuff !!
Så jag köpte dessa armbander i Ur&Penn
Sedan gick jag till Hemköp för att köpa lite mat till katten min, & såg Aase
(jaaa, min klassförståndare) sedan kom Gunilla (min engelska lärare) från den andra sidan väggen & höll på att prata med Aase
jag  bah: WAiT A MINUTE !!   E du oxo häär ?
Några minuter  senare såg jag Aase & Gunilla som stod på kö med JOHAN SEGER ! ^^
Jag började babbla igen och sa: Is this a joke!? e han oxo hääär ! 'o' 
haha,, typ THE TEACHERS DAY eller nåt.
Blev fööörvirrad & stack därifrån =S
   

Klänning: 149kr -50% BikBok

Solglasögon: 59,50 H&M
Armband(er): 59kr för 3 -50% Ur&Penn


                                                Ha de gött!      ♥ 

&& tack för dagen Julle! <3
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0