Äntligen klar !

Jaaa! Jag e nu klar med bilderna som jag skulle ge till :

Paulina
Khaalid, Khaliil & Tati
Kumba

Igår träffade jag Paulina i min gård, vi pratade lite & så gav jag henne USB med bilderna på henne, Amina och Tabbi.
Jag skickade massa bilder till Khaalid så han kan oxo skicka vidare till Khaliil & Tati .. maybe more.
Och så skickade jag 2 bilder till Kumba :)



Hussein sa till mig att skicka bilden (ovanför) till honom. Men jag sa till honom att jag inte hade hans msn och han har inte min.
Så han tänkte adda mig när vi va i Ekebäck men sen glömde vi båda & jag märkte dt när hade redan gått -.-'

Redigerade bilden för min blogg ^^ His gonna get the original picture.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0