Kuul dag, tråkig kväll


Pepe, Khaalid & en till kille (osäker vem) e med på TIDNINGEN FRÖLUNDA!


Sorry att den blev en suddig bild D;
Köpte dessa kläder i Bikbok :)


Min älskade yanii tönt <3


IDAG
vaknade jag ca kl 2 på eftermiddagen! ;O
Sen kom Baan till mig så vi båda kunde gå runt lite i torget.
Då köpte hon ett par skor till henne & jag köpte kläder till mig :)
Sen dt gick jag & Baan hem och efter 2 min var dt Lan & Nasim som ringde på dörren.
Då visade dom mig att Pepe & dom var med på tidningen.
Jag släppte in dom så länge sen drog vi ut & ringde på Baan, Tabbi & Sussi.
Baan skulle först äta sen va med Alina för att hon lovade henne
Tabbi var inte hemma
Sussi var på dålig humör
Fyfan asså, sen gick Lan & Nasim hem för att Lan MÅSTE hem & Nasim skulle gå sola.
Så jag gick oxo hem ofc,, då ringde Baan & Nasim hos mig.
Nasim sa att dt e för kallt att sola & Baan.. jag kmr ej ihåg^^
Anyways.. vi gick till hemköp sen promenerade runt lite.
När vi tog en pause såg vi Maria med hennes hund gick ut från speldoseg. 6
Nasim & Baan sprang till henne & jag gick -.-'
Vid parkeringen såg vi Alina, och hon pratde med mig '_'
Hon berättade att hon va med Susan.
Förstod inte då vrf, för att säge rinte vrf :S
Jag fick en sto0r fet frågetecken i min skalle.
På min gård såg man då Susan som gick snabbt till oss,
hade inte lusten & prata men då förklarade hon för mig så it's kinda ok now :)
Susan drog med sin bror till torget & Nasim gick hem efteråt.
DÅ började dt bli tråkigt för att Baan & Maria hade för mkt kuul utan mig även om jag var me dom så jag gick hem =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0