Maaat på frukosten! :D

Jag har inte ätit riktigt mat på jätte länge.
Jag har bara dryckit pulver med vatten & bara vatten! ;O
Så idag börjar man långsamt att äta riktig mat.
Vanligtvis äter dricker jag nu för tiden 4 st pulver diet per dag.
Det är på frukosten, lunch, middag & kvällsmat..dryck
Nu är dt mat på frukosten, sen 3 st pulver på d andra.
Nästa månad blir dt säkert, 2 gånger mat & 2 gånger pulver.
Och maybe efter 2 månader blir dt 3 gånger mat och 1 gång pulver :D
Jag e så glaad!!
Imorse åt jag 2 skivor knäckebröd med 1 tsk Phildelphiaost och 1 skiva  kokt skinka på varje.
Fifan vad gott att äntligen tygga på nåt!

Här nere ser ni lite sådär gamla bilder =)



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0