I'm dead och INGEN mat på middagen


Igår missade jag lite på den sista lektionen efterssom jag skulle till Östra igen!
Jag hade 2 möter där -.-'
Sedan på väg hem va jag tvungen att gå snabbt för att hämta min kamera sen sprang jag till Eke.
För då var dt Fotostudio fixing!!
Vi började testa lite på kameran.
Sen gick jag hem och INGEN data cuz måste plugga inför provet.
Men precis när jag la mig på sängen för att läsa fysik boken var det DIREKT soov för mig.
Utan vilja sov jag för att jag kunde inte öppna ögonen mer =(
Jag sa dt till läraren, och hon sa att jag måste göra en bättre schema för mig.
Känner mig hopplös =/
Jag kunde åtminstånne svara på några jag kunde!
Flippar på mig sj! ='(
Och så va det STÄDNING i skolan.
Dt e jobbigt för att jag verkar inte palla med mkt saker mer.
And I hate it!!
Det e snart utvecklingsamtal.
Så dt e bara några ord kvar till mig: Carol, välkommen till HELVETTE! :@
Carol::: *känner siig skiit rädd. Många myror och maskar som är över hela hennes kropp i graven.
Vrf måste dt va nån utvecklingssamtal?? *flippar över

Aja anyway.. idag åkte jag med 2 kompisar till min kompis mormor.. FÖÖR att hon sa att vi kmr vara där kort.
Tänkte att jag kanske hinner vara hemma innan kl 16:00
När vi va där och när min mage kurrade skiiit mkt kollade jag på klockan.
KLOCKAN VA FAAAN 16:26!!! O.0
Det tog tid att gå därifrån, dt tog tid tills bussen kom, det tog tid att åka ända till busshållplatsen, dt tog tid att gå hem!!!
Klockan va faan 17.00 när jag kom hem !!! :@
Får ju inte äta om dt har gått 1 timma över ='(

En kompis ringde på dörren,, vi stack till Eke och jag fotograferade henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0