Bilder & text ;D










 

Kollade ut från mitt fönster & såg några unga flickor spela fotboll på gården.

Det påminde mig när jag var yngre & älskade spela fotboll & ibland basket i stora mark.

& så var jag alltid en tuff tjej som alltid brukade va där & som var mer modigare.

Jag kommer ihåg mig säga 'det här e den platsen jag kan alltid känna mig fri & glad'

men nu kan jag ens sätta foten där.

Varje gång jag gör det med mina kompisar så har jag alltid en konstigt känsla =/

Jag slutade vara där på nästan 1 år så det kanske e varför,, eller?


Jag har varit ute och fotograferat like alwayz ;)

Träffade Per med en kille som målade bort utställningen 'Vårt Göteborg' för att det ska va en ny utställning som ska upp säger Per :)

Han sa till mig att min utställning ska hänga kvar i en vecka eller så.

Och så e jag osäker om jag ska ha 4 eller 8 bilder i biblioteket =/

Har sjungit lite med morsan och sen ska vi basta i kultan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0